awesome ridlektion!

typ alla trodde att jag skulle ramla av för först red vi fritt och sen hoppa vi, vissa red barbacka andra inte. Jag red barbacka på Lilla gubben, en av mina favoriter! vill han inte hoppa så kastar han av ryttaren.
men iaf Det gick sjuukt bra på framridningen! han lyssna, han var väldigt framåt, aww!

Sen skulle vi hoppa han svängde förbi  2 gånger, 3:e gången drog han mot hinderet i galopp det hindret vi skulle hoppa var på diagonalen,(hindret var ca 20 cm), sen va det ett annat på långsidan, som vi INTE skulle hoppa, Men lilla gubben blev såå taggad så han sprang emot det också, jag försökte svänge men insåg att det var ligga bra att hoppa det, det hindret var ca 60.. och jag red som sagt barbacka, efter ville han inte stanna så han fortsatte galoppera xD

det var sjukt kul, ridläraren sa att jag var galen (A)
men efter det hoppade jag inte mer, han blev så taggad och eftersom jag satt kvar när han hoppa så ville jag inte hoppa igen och ramla av :p

han är sååå himla gullig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0