30 dagar

Jag började med dom där 30 dagarna ni vet? Men jag skrev aldrig dom sista så jag tänkte skriva resten nu J

Något som gör mig glad: att se folk skratta! Då blir jag super glad. En annan sak jag blir glad av är om det går bra på ridningen eller om springrundan går bra. Ja egentligen gör fler saker mig glad  men :p

Förebild: jag har egentligen ingen förebild, men om jag ska kalla någon förebild så är det nog mamma!

Tidsfördriv: det bästa tidsfördrivet är att blogga och redigera bilder även om jag inte är så duktig på det.

Smink jag använder: jag använder olika från dag till dag skulle man kunna säga, men mascara är nog basic!

Framtida bröllop: jag vill egentligen inte gifta mig och det har jag sagt länge, men blir gör jag det så gör jag det. Men har inga ”bröllopsplaner”

Två bra saker under dom här 30 dagarna: Lätt livräddningsexamineringen och isvaken, bara för att jag klara det med min vattenfobi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0