estetisk kommunikation

jag jobbar faktiskt väldigt aktiv med min serie nu! :D
rast om 35 minuter.. så snart ska jag rita igen.
sitter inte vid facebook faktiskt! jag chockar mig själv!

hade digitalt skapande innan. jag gjorde inte så mycket. väntade på hjälp halva lektionen!
men jag vet hur jag ska göra iaf. så jag ska göra så mycket som möjligt hemma så jag inte behöver vara på stugan så länge.. har ju annat skolarbete också så klart.

efter skolan ska jag vänta på mamma sen ska vi gå och träna :D
sen resten av kvällen ska jag plugga!

fick inte så mycket gjort igår pga en händelse som skrämde livet ur mig!

men nu ska jag fortsätta jobba. whoop whoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0