HEJHEJ

Frågorna jag svarade på men som man inte hör så bra är "vilket stjäntecken är du" och "hur länge har du bloggat"
Jag är skytte och jag har bloggat i 3 år!

imorgon skriver jag om ridningen igår och idag!

Mitt nya liv börjar nu, jag ska springa 3 km minst på jb-loppet med mimmi och jag har ju sprungit lite och så, men nu ska jag börja springa 4 ggr i veckan, till loppet och även efter :)
Det nya livet innebär att jag ska äta nyttigt, okej .. jag ska när mitt påskägg är slut, men jag har hälften kvar..
aja whatever nu ska jag äta ananas!
inte nog med nyttigare mat och träning, jag har lagt ***** bakom mig, för den ger mig bara negativa saker :)
you're out! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0