i´ll be there for you, when the rain starts to fall!

idag fotade jag Amanda när hon red :) blev lite extra nöjd med några, länkar hennes blogg när bilden/bilderna har kommit upp.
har iaf varit hemma ett tag nu.
jag har tittat på vänner, sovit, tittat på vänner, ätit, tittat på vänner, ätit och tittat på vänner och tittat på vänner!
nu ska jag duscha sen ska jag TITTA PÅ VÄNNER tills jag ska sova!

Vännerberoende!
haha.. och jag som aldrig har gillat de..

har den värstaste sjukaste träningsverken i magen! :(


It's like you're always stuck in second gear
And it hasn't been your day, your week, your month,
or even your year
but.. i'll be there for you!

ska fixa nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0