IRRITERAD!

helvetes väder!
Vill börja med att skriva att bussfan alltid är proppad på tisdag! därför gick vi en bit extra för att vara säkra att vi skulle få plats.
Väl på bussen så valde jag att gå av senare eftersom jag inte vill "mosa" mig av.
När jag hade kommit av bussen, skulle jag ta bussen tillbaka, men jag missade den så fick vänta i 20 minuter, i regn + att jag var hungrig och blöt och kall.
sen när bussen kom så höll jag på att missa där jag skulle av..
Snacka om att jag är lyckad!

och hur svårt är det att svara på en fuckingfråga?!
"det är ju så uppenbart" in my anus!

om en halvtimme ska jag åka och rida. hoppning, vi får se hur många gånger jag åker av!


FETT IRRITERAD!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fett syyynd :O

EYYY DU ÄR SKYLDIG MIG EN LÄNK ;D JAG GISSADE ATT DU INTE SKULLE RAMLA AV ;)

2012-04-11 @ 15:41:05
URL: http://albroryttarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0