Träningsdag!

Jag börjar fundera på om jag vill döda mig själv? har sprunit 2 rundor redan och ska springa en till om en timme?
nej, jag vill inte döda mig själv vill bara orka springa när det väl gäller :)
gör en videoblogg ikväll och berättar hur långt jag har sprungit sammanlagt och lite annat!

Kul att när jag väl tränar så mycket som idag, så ska jag äta kebabrulle till middag xD
men jag ska iaf till ica för att köpa frukt, ja ni läste rätt, JAG ska köpa frukt!

JAg börjar känna av mitt knä nu.. har knäproblem.. hoppade studsmatta engång i tiden och slet ut ledbandet.. hela knät såg ut som en fotboll! xD

äkta träningsinlägg :p

Min bästavän när jag är ute och springer!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0