Dagens ridpass - Lucky!

Jag märkte när jag tog in henne att hon var pigg, men när jag skulle sitta upp börja hon gå så jag hade ingen chans att säga mig, hela sadeln gled å sidan..
sen tog jag pallen då gick hon runt.. så det tog ett tag att komma upp.
bara man nudda med skänkeln gick hon fortare, som en bomb som håller på att explodera!
men efter ett tag i skritten va hon jättefin<3
men i början va traven va det borta..
Red på Volter och skänkelvikningar, några riktigt fina när hon var med på noterna.
Galoppera inte alls mycket bara så vi hade gjort det, och den sista var jättefin, lugn och bra men när jag sakta av hände något så hon börja springa, men jag fick stopp på henne.
red kanske 30-40 minuter?
hon blev så trött så jag trava och skritta av en stund.
hon har ju vilat ca. en vecka så ja jag förstår att hon var pigg!
 
Nya tag nästa gång!
men helt okej ändå!
efter passet borsta jag henne länge..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0