Torsdag!

idag skulle jag egentligen ut till stallet och rida Lucky medans Amanda fota.
men så blir inte fallet, Lucky har fått ett sår på tungan och ska få vila från tränset nu i några dagar,jag som hade hoppats på fina bilder, men hennes bästa går ju först. så enkelt är det :)
Men jag ska iaf ut till Lucky och pyssla med henne och så, min kamera följer med så någon bild blir det nog.
hoppas att såret blir bra snart!
 
det jag hade planerat för dagens ridpass får jag helt enkelt ha som planering när jag ska rida henne nästa gång.
så enkelt var det också :)
åker till stallet vid 4 :)
 
innan dess ska jag ta mig till ica & fixa mitt rum :)
mer uppdate later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0