<3

TACK TILL DEN SOM KOM PÅ THERMOBYXORNA! OCH TACK TILL MIG SJÄLV SOM KOM IHÅG DOM!
hoho red i thermobyxor idag, jättebra! utan dom hade jag avlidit, sjukt kallt.
 
Skrittade en sväng idag. me and Lucky<3, Lucky blev rädd jag vet inte hur många gånger, men med min balans är det pice of cake!
kunde inte rida den vägen jag hade planerat för den bron vi har ridit över 1000 gånger var superläskig, plus några fåglar och en bil. som om inte det var nog skulle en buss komma också..
 
Red istället en sväng bland husen och en bit i skogen, red över lite stockar så hon fick lyfta på benen ;)
nej men det var en jättehärlig uteritt!
 
i fredags red jag lugnt i paddocken, skrittade typ bara, trava och galopperade lite. red genom LC:1
inte alls hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0