EN LÅNG DAG, MED ROLIGA HÄNDELSER..

mamma väckte mig 7, då kollade jag på Lucia och sedan julkalendern och efter de sov jag lite sen fixa jag mig och gick till skolan.
skrev en utvärdering på första.
på lunchen åt vi mcd :D
och sedan svenskaprov.
åkte till stallet 14.40, mockade och sedan fixa jag Lucky och red en uteritt på 30 min, i alla gångarter.
sedan fixa jag maten och henne, sen satte vi oss i stallet. vi skulle ta 18.38 bussen hem, den  missade vi precis!
då kom jag med den underbara iden att börja gå och sedan stanna vid en busshållsplats nämare stan.ïsabella gick med på de.
så vi vandrade, först på vägen, sen på ett spår vid vägen som hade lysen. den vägen tog slut och då var vi en bit från vägen..vi skulle gå genom ett skogsparti, det första jag gör är att gå in i en taggbuske..
sen gick vi tillbaka en bit och hittade en busshållsplats, jag såg 2 stjärnfall! gick 1,5 km i snö.. tog på krafterna.
pratade med en vän i väntan på bussen.
var hemma 20.30..
då åt jag och sedan ut med wilson, pratade med en annan vän.
sen hem hoppa in i duschen och nu bloggar jag medans jag dricker lite te och äter en frukt!
snart ska jag sova. kommer sova gott ikväll! har ont i hela kroppen!

i måndas red jag ut med Lyckan, galopperade på en stig i skogen mellan träden, mycket svängar i fullfart, en härlig ritt, bara hon och jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0