HEJHEJ

idag när jag kom till stallet började jag med att mocka,  så sjönk mitt humör till botten. jag hade alla dåliga känslor typ!
sen fixa jag hö osv.
tog in henne, borstade osv, gick ut i paddocken, ja jag red i paddocken idag!!
red med långa tyglar i skritt på spåret gjorde lite volter.
tog tyglarna samma sak i traven, sen skulle jag öka traven så fattade hon galopp, så hon gick galoppera en bit.
satt ner i traven och red bogen in, bakdelen in. shit vilket steg! så himla fin<3
red halva LC:1an
i galoppen slog hon in huvudet och en gång kändes det som hon ville bocka minsann!
men jag sa nej lucky gör som jag säger, och då gjorde hon det!
kändes lite som hon har tappat den fina galoppen hon hade, men bara träna och sätta den där den ska vara igen.
trotts att jag inte var på mitt bästa humor så gick det helt okej, + för traven!
 
kändes lite kul att rida stora Lucky efter en timmes lektion på en liten B-ponny! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0