Lacki<3

Coolt hur nära jag har kommit Lucky, att bara rida ut med henne är guldvärt!
tillochmed att mocka hennes box är kul för att jag vet att det är hennes liksom.
att skritta ut i 20 - är inga problem det heller.
hon är en underbar häst, det är hon verkligen!
Lyckan när hon kommer mot mig i hagen, det gör hela min dag <3
den dagen jag inte kommer rida henne mer, är en dag jag inte längtar till
Allt detta tänkte jag på under dagens skritt tur på ca. 40 min.
 
förut när jag red ut på henne i börja, blev hon jätterädd om en hund skällde 100 meter bort, idag var den någon meter ifrån henne och hon brydde sig inte<3
 
Lucky har hjälpt mig mycket på många sätt, en sak är dressyren. innan hade jag aldrig startat dressyr, jag vågade inte.
men nu är det pice of cake!
 
FREDAGSmyste med henne, hann även smörja hennes sadel och hennes träns! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh Va fint du skriver Erika! Ni är ju som gjorda för varann du och underbaraste Lyckan :) .. Nu håller vi tummarna att någon närmare stan kan ta henne på foder. för ha kvar dig som medryttare ska hon ha!!!!

2012-12-15 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0