Mysig uteritt

HATAR BUSSARNA NU!
 
med det säger jag Hej och nu ska jag berätta om dagens stall!
Luckys ägare hade mockat och så, så jag behöve only rida, klagar inte ;)
ibland är det faktiskt lite som terapi när man mockar och så.
 bostade och så, slängde på sadel + ländtäcke+ reflexer + hackamore och satt upp.
Red lite i samhället, vägen til paddocken + i paddocken är det bara en halvmeter snö, så hade inget val typ.
jag red och mamma gick, vi prata mycket nice. skrittade bara. riktigt härlig tur<3
Lugn hela vägen! stor skillnad från första gången jag skulle rida ut med henne ensam, då hon blev rädd för något och jag höll på att flyga till norge eller något.
 
på måndag ska isabella med, då hoppas vi på ridbilder i snö!
 
bilder från i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0