2012

jag har haft ett bra nyårsfirande, med Amanda och Cindy. Vi spelade spel och titta på film, åt middag osv..
Självklart tog vi bilder!
vi tittade på raketerna från balkongen, bästa platsen ;)

Nu har jag "fest" med mig själv! :)

har dock dubbelhaka på typ alla bilder..
fyverkerierna är tagna med 40-150mms objektiv och de andra med orginal :)
dock väldigt svårt att fota fyvererier som nybörjare vilket jag faktiskt är.

Före 00:00





vid 00:00






efter 00:00



nu ska jag snart gå och lägga mej med en bok! harry potter och hemligheternas kammare fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Cindy

Skicka bilderna till mig för jag vill ha de i orginal storlek:)

2012-01-01 @ 10:45:21
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0