Hemma redan?!

vi har fått nytt schema, och ja det kan gå och hänga sig! dom har förstört min onsdag & tisdag!!! :( (finns på elits)

På måndagar nu slutar jag halv ett, men det är så inte värt det, saknar gamla schemat! :(

på svenskauppgiften fick jag E/D kunde ha gjort det bättre, men det uppgiften var allmänt konstig.

men nu ska jag fixa dagens uppfift, "portfoliosida" (Html koder) ,skissen ska vara inne i kväll!

så som jag har sagt flera dagar irad, så ska jag plugga NU! 
sen måste jag fixa i mitt rum idag också.

juste Amanda och Joanna var inte i skolan idag, så fick vara med Sara själv :( skoja :) trevligt snack vi hade om random saker!  :thumbup:

bloggar efter!


Sara får stå för bilden! :D

Tack för kommentaren Emma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0