Nu hemma, snart Stallet

Om en timme och tjugo minuter ska jag åka till stallet :)
ska rida L.G! hoppas han är på bra humör idag!

skolan idag var kul.. nej men a det funka :)

vi börja med grupparbeten, i foto är jag med Simon, Niclas & Victor. i engelska är jag med Niclas victor och Ebba
Nya platser i klassrummet också vem sitter jag brevid?  Victor så klart ;) har inga problem med att sitta brevid han! :)

nu ska jag läsa eclipse på engelska.. ska ha läst ut den om 7 veckor, vilket innebär att jag måste läsa 11 sidor per dag!¨
det andra plugget får vänta till imorn..



får bli en "vacker" "modellbild"

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild :D

2012-01-12 @ 18:02:33
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Sandra E

Du är såååå fin, vackra Erika <3

2012-01-13 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0