stolt över mig själv!

Jag ville bara skriva att jag är så grymt stolt över mig själv!

Jag är en helt ärligt jättefeg person med supermånga rädslor, jag skojar inte! Mina rädslor plågar min vardag, jag är bara så himla rädd för att och inget typ.

Men trotts det är jag så himla stolt över mig själv! Jag menar jag har höjdskräck, men trotts det åkte jag fritt fall på gröna lund, jag gör det  inte igen, MEN det som räknas är att ja gjorde det.

hatar att prata inför en grupp, ändå var jag med på cabaren på stålfors och pratade massor för över 1000 personer!

Sedan en av mina värsta rädslor är vatten.. jag är så himla rädd, i närheten av sjöar, eller när man står vid kanten på en pool, så skakar hela jag! Men trotts det har jag klarat isvak! Jag mesade mig i, det tog lång tid, men jag gjorde det! Det räknas. Jag belönade mig själv med en hel tårta efteråt ;)

Sedan har jag klarat av att flyga själv, jag gillar inte att flyga, visst tänker man inte på det och bara chillar är det okej, men annars nej! Men nu har jag flugit själv.

Det jag  vill komma fram till är att gör man något man är rädd för och klarar det får man en jättehärlig känsla i kroppen!  Klarar man det en gång klarar man det fler gånger! Skulle någon fråga mig nu om jag skulle kunna göra isvaken igen skulle jag inte tveka!

JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0