<3

" du behöver väl inte träna på något så duktig som du är!" Gotta love this comment!
det var en mamma som sa det till mig :D

idag fick vi rida fritt!
hade radja, jag krävde egentligen inte så mycket av han, i galoppen drev jag som tusan och stod i lättsíts för att han skulle komma igång! och det gjorde han!
görde några galoppfattningar från skritt, den sista<3 så himla bra!
sen på slutet hoppade vi lite, gick också bra! älskade ÄLSKADE ponny!<3

i stallet hade han fått ett äpple, tänkte ge han hela äpplet men han kunde inte ta det, så jag bet av och gav han bitar, han är så söt!

imorgon ska jag rida fritt på han..
tror jag ska ha fokus på min egen sits, och sedan jobba i förrvändgalopp, och galoppfattningar från skritt.
så han lyssnar på mig utan att bli stark och springig!


arkivbilder!

vi fick rida barbacka men gjorde inte det.. eftersom vi skulle hoppa och så, och då blir han lätt stark!

detta passet påminner om förra avslutningen när jag red lilla gubben barbacka och vi skulle hoppa ett 20 hinder och han drog mot ett 60/70 hinder längre ner i ridhuset och lyssnade inte på mig, han skulle hoppa minsann!
underbar känsla!

saknar den ponnyn! <3


imorgon vid lunch hämtar jag mina nya glasögon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0