i brist på annat att blogga om!

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? - Nej, verkligen inte!
2. Är du singel? - yes!
...
3. Är du player? - Tro det eller ej! men det är jag absolut inte!
4. Har du syskon? - ja :)
5. Första personen/personerna du vänder dig till? - brukar inte vända mig till folk.. men kanske victor? och mamma!
6. Favoritgodis? - inget, börjar tröttna på godis :/
7. Vad drack du senast? - vatten!
8. En som du inte kan leva utan? - Min lillasyster
9. Hur många kan du berätta allt för? - ööh, kan inte berätta allt för någon..
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - nee
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? - kommer inte ihåg vem jag höll i handen senast, men om det är den jag tror så har den ingen betydelse längre.
12. Favorit låt? -  Petroleum kent!
13. Har du något som hör till ditt ex? - det har jag säkert
14. Har du någonsin kysst någon? - ABSOLUT INTE!
15. Är du kär i såfall i vem? - jag är så okär man kan bli
16. Har du varit otrogen? - jag anser inte att jag har varit det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0