Söndag!

imorgon börjar 2 dagars sommarskola! taggad! känner att jag ångrar lite att jag inte tog k:s hjälp på allvar..
men nu är det som det är! börjar 9 så lite sovmorgon iaf, vet dock inte när jag slutar?
ska tänka på alla som ligger och sover när jag jobbar med matteuppgifterna!

Herregud, här rullar det in gamla vänner som på räls! haha skoja!
3 vänner har hört av sig, 3 vänner jag inte har träffat på länge! superskoj!
nästa vecka ska jag träffa en vän, jag ALLTID umgicks med i 3:an, bra tider! :)

nu ska jag fixa mig sen ska jag dra till tunis med Elina <3


Kommentarer
Postat av: Nina

sv: tack så mycket :D

2012-06-10 @ 11:23:26
URL: http://nainasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0