15. onödig information av mig!

1. jag gråter hur ofta som helst när jag eller mamma ska bort. :( Jag börjar också gråta när jag blir arg!

2. jag brukar alltid ringa mamma när jag kommer hem från skolan. jag har gjort det i alla år. jag vet faktiskt inte varför egentligen. Det bara är så! därför känns det konstigt nu när jag inte kan ringa henne nu när hon är i new york..

visad 589235820 ggr.. MEN

jag älskar dig mammi! <3


har städat klart nu, så skönt när man tar tag i det och när det är fint igen och man ser golvet ! :D

Kommentarer
Postat av: Amiciz ♥

Nawi vad gulligt ! ♥ Jag älskar att prata med min mamma ! :) ♥



♥ Nu har jag lagt upp en videoblogg! Och jag undrar om du kan ge mig respons! Eller tips eller nått, det skulle vara jätte snällt :) ♥ // Amanda ♥

2012-03-15 @ 14:50:34
URL: http://amiciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0