19.30 tvkväll :)

har massor kvar på min lyxfällanuppsats, man får bara skriva 1000 ord max.. jag har skrivit 600 ord hur ska detta sluta..?
har pluggat i 2 timmar idag sammanlagt! stolt :D fast skulle behöva plugga dubbelt sp mycket. men det får vänta till onsdag! :thumbup: imorgon är det Ridning, vilket innebär pluggfridag! dessutom är det hoppning :)
antagligen ska jag ha oscar ? eller någon annan..

idag är det måndag som ni kanske visste vilket betyder att om en timme börjar min traditonella tvkväll :D

imorgon står Foto!!!!! och engelska.. på schemat i skolan :)

bloggar inge mer kväll, men det gör jag nog på lektionerna imorgon :)

btw.. Facebook är helt cp nu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0