3.Min barndom!

Den har faktiskt varit den bästa från jag föddes till jag gick i 4:an :)
jag har vuxit upp med min mamma och storasyskon :)

men från 4:an tillochmed 9:an har det inte varit lika bra.
då jag har mått väldigt dåligt psykiskt, vilket har gjort att jag fick gå till den psykiatriska klinicken. jag kommer så väl ihåg när mamma sa "vill du hamna här"
detta ligger ganska nära i tiden så jag gillar inte att skriva om detta, men okej engång för alla!
efter att ha gått ut mellanstadiet bytte jag skola, där det egentligen inte blev bättre.
visst va det bra stunder, men jag mådde verkligen dåligt.
ja som många kanske har gissat så gjorde jag faktiskt illa mig själv, jag ville helt enkelt inte leva.
jag kommer ihåg när en kompis verkligen visade att att han brydde sig.

herregud känner hur tårarna kommer, jag sårade min mamma och det är det värsta!

varje gång jag ser min arm blir jag påminnd..

som grädden i moset sa en "kompis" att han precis har skärt dig ..
det är enkelt att fastna i det, det blir som en drog.

och nej jag har inte tagit droger!

men om man bortser från allt det tragiska så har min mamma lyckats med att ge mig den perfekta barndomen!

en bild från när jag mådde som sämst

Kommentarer
Postat av: Gunn

Flott skrevet, Erika, stolt av deg og håper vi også var der litt for deg da <3

2012-03-08 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0