Hejdå Falexander "Lilla gubben"<3

i helgen åkte ponnyn till sin nya ägare. Det är blandade känslor.. men han förtjänar att slippa ridskolan. låter fel men han kommer få det bra och det är det som räknas.

Jag har utvecklas i min ridning massor tillsammans med Lilla gubben.

Lilla gubben är en häst som inte gärna hoppar..
så därför är det bästa minnet tillsammans med han när jag skulle hoppa ett 20 hinder barbacka, det gick bra. sen drog han i full galopp mot en 60 hinder längre ner i ridhuset, jag hade inget annat väl än att hoppa det :thumbup: ja, det gick bra, jag satt kvar, men lilla gubben tyckte det var så himla kul att han inte ville sluta galoppera <3

Han har en sådan underbar personlighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0