Nu kan jag andas ut!

jag har gjort sverigeusakompliteringen och jag har också skickat in den ! :D
jag har börjat och faktiskt kommit en bit på språksociologi uppsatsen, där jag skriver om manligt och kvinnligt språk.
och inte nog med det!
så har jag bara lite kvar på Lyxfällanuppsatsen! :)
+ att jag har städat mitt rum idag. herregud jag är grym!
Det går bra nu!

Nu ska jag fixa lite mat och sedan titta på lite olika progam tex Big brother och elsas värld!

grymt störade att luggen är så kort att jag inte kan ha den bakom öronen..

men nu ska jag fixa mat (bacon & makaronen, äkta ungkarlsmat)! :thumbup:

okej, maten består inte av tårta idag faktiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0