om mig!


egentligen vet jag inte varför jag skriver detta, vem bryr sig om jag går i skolan aja let´s do this!

jag heter SannaErikafalkbäckwallström (dom feta namnen använder jag)
jag har bott i eskilstuna sen jag var 5 år. innan bodde jag i stockholm, 08:a som jag är.
jag har bott med min mamma, då min pappa bor i norge där jag har en lillasyster!
här i sverige har jag en bror som bor i jönköping och en stora syster här i eskilstuna.

Nu går jag första året på john bauer gymnasiet, Estet digitalt skapande och jag har verkligen hamnat rätt!

jag är inte den mest sociala person jag vet, kan bli väldigt blyg.
men oftast är jag happy osv.

jag är sjukt lättskrämd, mörk & höjdrädd..

detta var allmän info om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0