Ridningen igår med lilla viking! :D

Ridningen igår var ganska kul, men lite skrämande när den största hästen var bakom och jag hade den minsta ;)
men iaf, vi red på volter och lite skänkelvikningar.
Redan i de första volterna sökte han sig neråt, han travade på jättefint. Dressyrponny ;)
Det gick verkligen bra!
sen korsade ridläraren tyglarna så att vi skulle tänka tvärtom och rida slalom. Inga problem för mig och viking!

Sen skulle vi fixa tillbaka tyglarna rätt, det var ganska enkelt men samtidigt innte eftersom han är så lite och har halsen så långt ner! men jag klarade det.

som grädden i moset SÅ drog han ner huvudet när jag skulle sitta av..
men jag lyckades komma av utan att ramla av ;)



ja, jag kände mig faktiskt ganska lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0