Söndagen börjar lida mot sitt slut!



1. är du kär? -  inte direkt, där ljög jag ;) nej men jag är inte kär.
2. har du snusat? - verkligen inte
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej inte det heller.
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - Japp
5. har du blivit dumpad? - det skulle man kunna säga ja
6. har du blivit slagen allvarligt? - klarat mig ifrån det :p
7. tar du droger? - Nej!
9. har du pussat en kille? - verkligen inte
10. hatar du någon? - om jag gör
11. älskar du någon? - ja, mamma!
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja.
13. har du djur? - inte direkt, men pappa har häst :)
14. har du legat brevid en kille i sängen? - haha gud nej!
16. gillar du orange? - liite
18. har du nån sjukdom? - ja, alla sjukdomar man kan ha :)
19. har du varit med i en olycka? - jag har ramlat av när jag har ridit några gånger, så jag fick nackspärr.. sen har jag sprungit i en stolpe och spräckt ögonbrynet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0