Allt suger just nu!

jag är så himla täppt i näsan, har ont som piiiiiip i huvudet och det känns som jag har feber, är yr och är bara allmänt trött!
oavsett vad så ska jag till skolan imorn! ridning på kvällen ju :o

haha i 9:an gick jag till skolan med 38 graders feber engång, när jag kom hem hade jag 39 och något i feber, då var jag sjuk!

nog om detta, det blev inte så mycket foto med anton idag. ingen av oss va på ett rikigt fotohumör, så vi tar det på torsdag samtidigt som prommenaden med wille!

idag har jag varit på tunis med mamma och elina. köpte 2 linnen.. och jag som redan har 100000!

orkar verkligen inte skriva mer, ska gå och lägga mig nu, godnatt!

2 bilder från den lilla fotostunden med anton

Roliga bilder! jag vet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0