Alltid lika kul..

hade radja idag! tydligen hoppning? men ganska kul.
vi började med att skritta ut, sen skrittade vi resten inne, då var han ganska seg :/
men när jag kortade upp tyglarna och började trava blev han superpigg och drog upp huvudet!

vi började travhoppa lite och till sist hoppa vi en bana på 4 hinder!
första rundan gick galant, sista hoppet blev lite "stort" eller något för då höll jag på att flyga av.. :p
fich 29 sekunder vilket gjorde att jag fick 3:e platsen :D
sen skulle vi hoppa igen, då låg hindrena på 70!
ett hinder såg väldigt högt ut, jag är innerst inne hopprädd..
första hindret gick bra.
Andra stanna han på, men jag tveka så mitt fel.
sen hoppa han det + 3:e
på 4:e gjorde han något och stanna igen..

då blev jag ärligt "rädd" jag börja nästan gråta.. men blev samtidigt arg!
sen hoppa han det, så det gick ganska bra ändå! :)



arkivbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0