Amandas kamera gillar inte mig..

Kameran hade fullt batteri när jag starta kameran men 3 minuter senare dog den..
Andra gången det inte funkar!!
så ska följa med och fota henne nästa vecka kanske, fast då tar jag med  mig min kamera också så bilder blir det!

just nu vill jag bara slänga mig i sägen och kolla på vänner tills jag somnar med ostbågar.. men jag har ju inga nya avsnitt att se, sen har jag inte ostbågar heller.... så jag valde att göra en grönfruktsallad (snacka om att vara emot barbiedieten) så nu ska jag lägga mig och  läsa istället!

ELINA kära syster, skriv ditt namn när du kommenetrar! :) + att jag är starkare än dig utan att fuska :D

aldrig i livet, är det de som krävs slutar jag använda facebook


Fredag imorn! och jag ska träna efter skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0