att ord kan sitta så djupt

En gång sa en "vän" till mig att jag fick göra vad jag ville, men om jag gjorde DET skulle vi inte vara vänner längre.
Det sitter fortfarande väldigt djupt in, av olika anledningar kommer jag inte säga vem det är.
har verkligen gjort dumma saker för den "vännen"



Ridningen gick väldigt bra, fick rida lilla viking! :')
han kändes stor alla gånger jag red backom jeltsin (en liten Aponny) och frida xD
men vi red volter, lite förvändgalopp osv. han bjöd verkligen bra och han gick framför allt på tyglen väldigt fint.
han testa mig en gång.. men det löste jag och han gjorde det inte igen.

nu ska jag duscha, sedan lägga mig i sängen och göra klart alla dessa noveller så det bara är att skicka in imorn.. BUUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0