ca. 14 skoldagar kvar till sommarlov nu..!

Imorgon är det näst sista digitalt skapande, så himla underbart!
som ni borde veta vid det här laget, så gillar jag inte det ämnet! sjukt svårt ibland, liksom jag fattar ingenting! :o
Nog om detta.

Jag ska göra val till 2:an nu :)
får välja mellan
språk, idrott och hälsa 2, geografi och foto 2

Funderar på att välja typ tyska :/ eller foto? eller kanske geografi?
Det lutar åt geografihållet nu iaf med tanke på vad jag vill utbilda mig till..men ändå om jag inte väljer foto så kommer jag inte ha det alls i 2:an :o

Jag och Anton har ju bokat in ett "möte", så då kan jag ju ta upp det..

På tal om Anton, han är ju som han är så det blev ingen fotografering men den blir av imorgon :)

NEJ NU SKA JAG TA TAG I "studierna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0