Det blev geografi..

har gjort mitt val nu till 2:an, det blev geografi eftersom jag känner att jag klarar av det bäst betygsmässigt!
så får se om jag kommer hata mig själv i 2:an för att jag valde det eller inte :)

iaf fick veta att jag har C (VG) i samhällskunskap nu! så kommer få C i kursen!
Man måste ju ha C på alla uppgifter för att få c nu mera, har man E på en uppgift, får man only D
men jag är så himla nöjd med mitt C!

ikväll ska jag göra klart novellerna, och komplitera sociologiuppsatsen!

MEN NU ska jag möta isabella, vi ska åka till vilsta och chilla (bada)
då blire årets andra dopp för mig, badade ju mars :D

Bästavän!


detta har jag på mig!
Nya tröjan jag beställde! "this color makes me feel proud"
HEEEEJ DUBBELHAKA!


Tro inte att jag kommer hjälpa dig för det kommer jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0