lite åsikter osv.

Ska börja med att skriva att jag är "upprörd" över mycket här i livet.
jag stör mig på mycket, jag får sluta vara så negativ!
men detta är bara en sak av alla saker :)

En av de sämsta sakerna med att vara tjej är att man ofta får frågan "har du pms eller?"
bara för att man blir sur/ledsen/upprörd!
Det stör jag mig grymt mycket på, bara för att man inte är på ditt bästa humör så har man inte pms ;)

på tal om inget!

jag verkar vara den ända som mår dåligt pga. värmen?
Alla andra skriver "VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRMEEEEEEEEEEE, GUD VAD MYSIGT"
och sedan kommer jag som har mått dåligt sedan värmen kom? (yrsel, huvudvärk osv.)
jag tror ärligt att jag inte tål värmen! kul det ska bli att åka till mallis i augusti!

Fortsätter det såhär kommer det bli en skitsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0