i´m back! :D

idag har jag sett klart säsong 4 av vänner, har sett 1-4 nu :D ska köpa 5:an i helgen.
(skulle kunna köpa den nu, men om jag gör det så blir jag så osocial och arg..)
efter jag tittat på vänner så städa jag lite, sen drog jag och tränade..
upptäckte att min vattenflaska innehöll möggel... trodde jag skulle dö..
efter jag hade tränat cykla jag hem, duscha, städa klart, ätit en nutellamacka :D och nu ska jag plugga :)
har 13! olika saker!



igår var jag och hälsade på min bro i jönköping! köpte polkagrisar i gränna mmmmmm!
sen tittade jag på vänner tills jag sömna..

i fredags kollade jag också på vänner tills jag sömna.. ja, jag är beroende av vänner!


 
på ridningen i tisdags red vi ut! hade bästa Radja! <3
men han var inte på sitt bästa humör.. han bocka och sparka några gånger :( (hästen bakom var  skitnära, har nog lite med det att göra, men egentligen radja är "mobbad" i hagen, men med ryttare på ryggen kan han bli värsta bitchen!)
men annars var det inte så kul, en började gråta.. så vi hoppade inte i skogen.. som vi brukar..
på tisdag har vi dressyr, hoppas han är på bättre humör då!

Random arkivbild på söthästen och mig när vi hade hoppträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0