Inte för att skryta med det var jag som skrev Loreens låt :) skoja..

jag är så stolt över mitt land :) hade inte jag röstat på Loreen i melodifestivalen hade vi inte vunnit så tacka mig!
juste jag röstade ju inte på Loreen :/ Björn Ranelid skulle ha vunnit med alla 12 från alla länder!
har hört att det finns någon/några som gillar mina egoinlägg, så här varsågod :D

Igår åt jag årets första slagsta glass :D mmmmmm! så himla gott!

Nu ska jag färga håret..  det kommer säkert bli oranget, om det blir det drar jag till ica och köper brunfärg och tvingar mamma att färga det igen, utan tvekan!

aja nu ska jag möta mitt öde, med mitt blivande orangea hår :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tard dags o bli bättre på att blogga :* hihi

2012-05-27 @ 18:56:56
URL: http://albroryttarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0