Måndag

efter skolan gick jag och min syster och träna. Tränade kondition + styrka as nice!
jag närmar mig min "drömkropp"
Mina skor är verkligen de bästa jag har haft (de håller foten på plats, och sjukt mjuka, rekommenderar de verkligen!
Reebook hexride heter de :)


När jag kom hem duscha jag, och har också skrivit ett tidsinställt till imorn!
Börjar 10 imorn! så lovar ett inlägg på morgonen innan skolan :)

"Dagens outfit"

Kofta - ?
jeans- gina
t-shirt - "Morning Bird" från Blue dog i schweiz :) (köpte den när jag var där, kosta ca. 700)
sen köpte jag lite godis också


på måndag ska jag fixa lite saker med bloggen!  + lägga upp bilder från schweiz!
(väljer att göra så för att jag inte ska bli stressad och göra allt på en dag, så jag delar upp det)
Den som väntar på något gott, väntar inte för länge vet ni!
Kanske blir tidigare med senast måndag nästa vecka!

ridning imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0