Säsong 3 och 4 = glad tjej!

igår efter jag hade tränat åkte jag och min syster till tuna park, och jag köpte säsong 3 och 4 av vänner!
underbart! så hela kvällen igår tittade jag på vänner! därför bloggade jag inte, men bloggen kommer inte alltid först!


Nu har jag svenska, läser massa noveller.. kul! men jag var borta förra veckan så bara att arbeta nu!
sen har jag so, sista lektionen på FNarbetet, eftersom jag som sagt var borta förra veckan lär jag hamna med 2 som inte heller var där.. så jäklar var jag måste arbeta idag! (de 2 jag kanske ska jobba med, är inte kända för att jobba aktivit heller..)

aja bloggar när jag kommer hem, om jag inte fastnar vid datorn och tittar på vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0