5 & 1/2a

hoppade den övningen igår.
i början gick det sådär, det var lite trångt men sen funkade det, kom in med många härliga språng!
hoppade ett kryss på 90 cm på sidorna och ett räcke på 80, jäklar vad fint hon hoppar på högre höjder!
men det är då man verkligen måste rida henne, annars tar hon helst en rast eller 2 :)
engång var vi påväg åt olika håll ;) jag valde att gå hennes håll :p sen "hoppa hon mig ur sadeln" nästan engång också, hon är så härlig!
 
Galoppen satt där den skulle verkligen, red utan spörrar endast spö, kände skillnaden. hon går bättre när man har sporrar för då behöver man inte nöta med skänkeln men bara för det ska man inte alltid rida med sporrar!
 
hoppade en upphöjdbom utanstigbyglar, den träningen har gett resultat, vi kommer in bra, om inte tar hon ett språng lite längre ifrån, men ändå följer jag med! hoho jag lär mig jag också! våra vägar blir bättre och bättre!
 
Hon fick massa beröm, såklart!
viktigt med det!
 
old..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0