DAgens ritt!

Red ut på Lacki idag <3
tog ca.45-50 minuter, helt lagom. började såklart regna när vi var längst bort.. hade det snöat hade det gjort ritten till den bästa! men regn var det ja..
red längre bort än vi "brukar" för att få ut lite extra av dagens ritt. när vi var utanför hennes gränser blev hon spänd och kollade på allt, red lite till och vände.ville inte att allt skulle komma på engång, vi tar lite itaget helt enkelt.
men så duktig hon var, galopperade på våran galoppväg några vändor, blev väldigt mycket lugnare än förragången ;) behöver ju inte rida som en galning varje gång!
när man ökar hennes galopp ute och saktar av kommer hennes travsteg fram, men endast då.
 
Hon hade sitt nya ländtäcke på sig idag, hon var lika fin idag!
fotade inget idag, höhö orkade inte ta med kameran ;)
 
jag är ju anmäld till dressyrtävlingen på klubben med Nike (seriedressyr) och Radja (bara för att) vet inte om jag ska stryka mig, känns som jag blir så ledsen efter varje gång, jag tror ju att jag är duktigare än jag är liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0