fredag-tisdag

i fredags tog jag planet till min far och spenderade helgen med honom och lillasyster!
på lördagen åkte vi till stranden och bada, haha nej skoja. vi åkte till ett badhus och bada :D
sen på kvällen var vi inne och kollade på tv osv. jag och felicia lagade maten :D eller ja, hon gjorde det jag sa ;)
söte<3
på söndagen gjorde vi inte så mycket, jag tog planet hem på kvällen :)
 
 när jag flög dit sa en flygvärdinna (en man) "norge är ett härligt land"
då svarade en norrman "ja det är det"
då svarade flygvärdinnan "skoja bara"
hahahahah! så himla klockrent!
 
idag har jag varit i skolan, redovisade om tidningen, började skriva en rapport.
sen till stallet (mer om det snart)
 
imorn har jag en lektion, sen stuga (ingen lektion!! :D) innan det ska jag till tandregleringen, tagga tandställning på överkäken.. ridskolan på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0