Lucki!

uppvärmingen: skrittade runt på lång tygel, gick över en upphöjdbom ibland och lite sånt. samma i traven typ.
gjorde några galoppfattningar, och efter det vaknade hon verkligen till!
arbete: Galopperade över upphöjdbom, gick helt okej. felet låg hos mig, blir lätt så att jag kommer in lite dåligt mot bommen och gärna tittar nej, AJAJ!
Sedan galopp över bommen på volt, när jag red WOW när jag släppte iväg henne kaos! sen blev det en liten bana, galoppbyte över bommarna, en på volter, och en på diagonalen. hon taggade verkligen till när vi var påväg mot den på diagonalen. lite kul ändå, har aldrig ridit henne när hon var så pigg. jag fick tillochmed göra halt för att få tillbaka kontrollen. och ändå red jag med hack, tänk då om det hade varit träns!
avslut: Galopperade på volt båda varv, trava båda varv och skritta av henne förhand. söte <3
 
sen borsta jag henne osv.mockade (bara jag som får träningsvärk av de :o) fixade hö och andra maten.
sen till bussen.
Blev typ hårdträning för henne denna vecka, uteritt/barbacka på måndag!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Blir glad när jag läser dina inlägg Erika :) Du är så duktig med mina fina Lucky. du vet verkligen vad som är bäst för henne :) Stor GULD stjärna till dig,duktiga du!

2012-11-09 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0