Luckydag! klagar inte.

Red Lucky idag, klagar inte!
detta hade hon på sig när jag red, hon blev så fin! <3
ska fota henne i det på måndag.
När jag kom till stallet gjorde jag det vanliga först.
 
Mocka lite fixa allt annat emellan (maten vatten) och mocka sedan det sista.
Tog in henne borstade osv. sadla och gick ut till paddocken!
 
Jag flyttade henne mycket för skänkeln, hon lyssnade bra på det.
Många diagonaler. red igenom L:C1an, hon var grymt fin rakt igenom!
gjorde några galoppfattningar, vissa från skritt och de blev bäst.
Red utan stigbyglar också.
känns som jag har hittat några knappar på henne nu!
 
sen följde jag med de andra när de skulle rida "ut"
skritt och trav på assfalt.
Lucky gillade inte hönsen vi red förbi.. eller det gick bra när någon var framför och brevid ;)
hon är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0