Något jag inte tål!

jag har en lååång lista med saker jag inte tål, nu menar jag inte nötter, bananer eller något liknande nej!
Nu är det beteenden!
 
så länge jag kan minnas har jag varit den som hatar allt och alla, riktigt så är det inte nu.
Nu till det jag inte tål:
Människor som utnyttjar andra för att få de dom vill ha!
hur sjukt är det inte att vissa gör så?! man säger "ååh jag älskar dig" men egentligen menar "ta av dig kläderna och lägg dig i sängen"
 
jag bryr mig inte, kan vara sant och falsk, allt jag sa var bara att jag inte ville att du skulle bli sårad, jag önskar att någon sa så till mig! och jag är inte avundsjuk, det är det sista jag är.
ser framemot dagen, då jag kan säga "vad var det jag sa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0