Dagens Lucky!

Tog på Lucky reflexer och skrittade ut 10 min typ. hon skötte sig toppen!
sen red jag till paddocken travade, galopperade hoppade ett litet kryss, gick helt okej. men det kändes som att hon inte var helt med på noterna :/
så jag travade runt i paddocken.
sen red jag "ut" en sväng till, travade lite också. hon skötte sig bra, red på hacket, så hon blev inte så stark vilket gjorde att hon var mer avslappnad.
 
Träffade en liten kille som fråga om han fick "klappa hästen" han var så söt!
"får jag klappa hästen"
"ja visst"
"är det en tjej eller kille vad heter den"
" det är en tjej, hon heter Lucky"
"åå hej Lucky, nu klappar jag dig på kinden, jag klappar henne på kinden"
Lucky rörde sig
"vad gör hon"
 
haha så otroligt gullig liten kille!
han gjorde min kväll, den skritt/travturen var så värd!
 
bild från i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0