Dagens "stall"

idag följde Anton med till stallet, så jag tog in lucky, mocka, fikade, fixa vatten, hö, borsta rätt länge då hon var väldigt smutisg och sedan red.

Flyttade henne ganska mycket för skänkeln, gjorde massa volter och halter och så. Red LC:1 också dock hela i trav men hon gjorde det bra, nu kan jag programet till på söndag!
Galopperade lite också, gjorde några fattningar, sedan travade jag nersuttet, hon blev så fin, stadig på tygeln och grejer!

Sen gick Anton rida, dock bara skritt :)

sen hoppade jag upp igen och travade ett tag sedan gick vi och red bland husen och så, så lycky fick lite omväxling på underlaget.

hon var så fin idag!
på Torsdag ska jag värma upp med galoppfattningar och dressyrprogramet, sen ska jag hoppa lite på slutet!

Har massa bilder jag inte visat, haha! här kommer några från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0