Visste att de var något skumt med henne!

jag har ju fått 2 vänförfrågningar av samma person, neka  båda gångerna för att jag inte vet vem det är, man kan ju tycka att man inte behöver skicka en till om man inte godkänner första?
aja, nämner inga namn av ren respekt.
Men jag såg i gruppen att folk blir varnade för människan, haha visste att de var något skumt ;)
 
idag har jag jobbat sjukt aktivt i skolan :O jag blir seriöst chockad!
känns som jag kommer somna vilken sekund som helst!
 
nu sitter jag på biblioteket och ska plugga lite.. så jag slipper så mycket i helgen :)
ska ju inte rida Lucky idag, så då passar jag på att plugga..
ikväll planerar jag en lugnkväll without facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0