Angående söndag + "dagens lucky"

På söndag ska jag och Lucky vara med på pay and ride! detta innebär dressyrprogram!
så det är därför vi har only ridit dressyr!
Det är våran första start +  den första dressyrstaret ever, så hoppas på det bästa!
har hört att den som ska dömma är petig.. oh no!
men hoppas det kommer gå bra iaf!
 
Idag när jag satt på bussen öppnade sig himlen, oh yes!,,
men när jag klev av var det uppehåll :D
Tog in Lucky borstade och så, när jag tänkte sadla öppnade sig himlen igen så jag borstade lite mer ;)
sen sadla jag och gick ut i paddocken och satt upp.
börja med att hon fick skritta ett tag!
sen fick jag hjälp med dressyren!
"Du slarvar med vägarna"
fick lite tips o så, så det var bra!
Satt ner utan sitgbyglar länge, hej träningsvärk!
 
sen när jag hade skrittat av tag tog jag av sadeln, ja SADELN!
det var inte lätt att komma upp på en häst som är 1,68.. men jag klarade det med lite fantasi och kreativitet!
Red inte barbacka länge utan bara 3 minuter kanske!
 
sen gick jag in borstade henne ett tag, sen gick jag ut och hade lite NHträning!
hon är så duktig!
 
så ja så såg min dag ut i stallet!
imorn blir det hårdträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0